Jóga

Na lekci jógy cvičíte, relaxujete i otevíráte svou mysl.

Jóga vychází z opakování jógových pozic, které jsou dynamicky řazeny za sebou. Základním předpokladem pro pozice v józe je průběžné dýchání, přičemž cílem je synchronizovat dech s jednotlivými pozicemi. Posiluje, zpevňuje a protahuje svalstvo celého těla, kombinuje sílu, balanci a protažení. Harmonicky ovlivňuje psychickou i fyzickou kondici a souměrně rozvíjí svalový korzet. Jóga také posiluje a vyživuje klouby a kostru. Je prostředkem prevence, pozitivně působí na kardiovaskulární a dýchací systém, redukuje tukové zásoby. Prokrvuje tělo a působí tím na vitalitu a zachování mládí.

 

 

 

 

 

 

Gravidjóga

Těhotenská jóga je jemné cvičení vhodné pro nastávající maminky. Dodá fyzické, duševní a emoční povzbuzení. Přináší uvolnění, protáhne i posílí svalstvo, zvýší energii a odbourá stres. Jednotlivé pozice snižují případná nepohodlí těhotenství jako bolesti zad či otoky. Těhotenská jóga připraví ženu vědomou prací s vlastním dechem a myslí nejen k porodu, ale zajistí také brzký návrat zpět ke zpevněné postavě po něm. Během cvičení a závěrečné relaxace dochází také k prohloubení spojení s miminkem.

Lekce jsou vhodné pro ženy po ukončení prvního trimestru.